Spring naar de inhoud
Home » Customer-Centric Aftersales

Customer-Centric Aftersales

“Een onmisbare training voor mijn mensen aan de receptie, magazijn en werkplaats. Niet alleen oog voor belangrijke KPI’s zoals productiviteit en efficiëntie, maar ook klantgericht inplannen. Door de nieuwe manier van werken werden brandjes geblust, voor ze ontstaan. Aanrader.

Aftersales Manager van dealerbedrijf uit Limburg.

Een belangrijk onderdeel van de Customer Journey is de naverkoop.

In deze module gaan we actief aan de slag om klantgericht in te plannen en ervoor te zorgen dat we een planning hebben die tegemoet komt aan de wensen van zowel klanten als medewerkers.

We leren de komst van de klant voor te bereiden. Een afspraak wordt zodanig voorbereid dat de werkbon al voor 80% een factuur is.

Omgaan met moeilijke situaties, slecht-nieuws gesprekken, telefonisch verkopen,…. Ook deze softskills komen uitgebreid aan bod.

Terugroepacties, Back-Orders, uitlezen van storingen, regulier onderhoud, bandenwissels, …

Een onderhoud is niet meer zo eenvoudig als vroeger. Toch moeten we erin slagen een planning te hebben die het juiste evenwicht vindt tussen klantgerichtheid en operationele haalbaarheid.

Een receptionist is meer dan ooit een individu dat meer moet kunnen dan alleen maar de telefoon beantwoorden.

In deze module werken we aan het correct stroomlijnen van alle aftersales processen.

Contacteer ons voor meer info.