Spring naar de inhoud
Home » Customer-Centric Journey

Customer-Centric Journey

Intensief, maar de moeite waard. Deze vorm van coaching hadden we al heel lang nodig.

Zaakvoerder garagebedrijf regio Antwerpen

Waar beginnen als je het verschil wil maken?

Customer Journey is een begrip dat niet meer weg te slaan is. Hoe ervaart een klant uw bedrijf en wat kunnen we doen, zodat dit voor de klant de moeite waard wordt en blijft?

De Customer Journey begint bij uzelf. Samen overlopen we de belangrijkste vragen en beantwoorden deze ook met u.

  • Wie zijn uw klanten?
  • Wat is aanbod?
  • Wat is uw meerwaarde in dit aanbod voor de klant? Wat is uw value propostion?
  • Op welke manier biedt u deze meerwaarde? Wat is uw operating model?

De volgende stap is het in kaart brengen van alle contactmomenten die uw bedrijf met de klant heeft.

Zijn deze momenten de moeite waard? Bieden deze momenten voordelen voor zowel uw klant als uzelf?

Zijn deze contactmomenten in lijn met uw strategie?

In dit traject begeleiden we u van A tot Z om een waardevolle customer journey op te bouwen. Het doel? Loyale klanten die ongevraagd promotie maken voor uw bedrijf.

Wij ontzorgen u in de opleiding en coaching al uw medewerkers en zorgen voor een resultaat dat volledig in lijn ligt met uw verwachtingen.

Dit traject is het summum. Sales en Aftersales worden getraind in functie van uw mission statement. Processen en personen worden op elkaar afgestemd . Het doel ? Customer Advocacy, klanten die ongevraagd uw bedrijf aanprijzen, die de meerwaarde zien en ervaren in uw dienstverlening en waar klanten een relatie willen opbouwen die meerwaarde biedt voor alle partijen.

Deze module omvat de Customer-Centric Selling alsook de Customer-Centric Aftersales module.

Contacteer ons voor meer info.